Als ik zo eens de reactie's lees op anderstaande bron is deze site onbetrouwbaar.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1481753

Toegevoegd na 24 seconden:
Anderstaande = onderstaande
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zie dat er geen keurmerk erop staat. Maar je moet geen schoenen bestellen. Ga er eerst voor bellen, want de telefoonnummer is wel correct.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zie dat deze website geen keurmerk heeft? het kan zijn dat zonder keurmerk een oplichterij kunt zijn. Ga er eerst voor bellen, want de telefoon nummer is wel correct.

Kijk dan ff op www.domaintools.com

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik zie dat deze website geen keurmerk heeft? het kan zijn dat zonder keurmerk een oplichterij kunt zijn. Ik zie ook geen telefoon nummers.

Kijk dan ff op www.domaintools.com of het betrouwbaar is