Ik heb een Telefoon die ik terug stuur naar bol.com maar waar vind ik het serienummer van het artikel?

Ik heb al een tijd geleden een Telefoon gekocht op bol.com, maar deze gaf na enige tijd verbindingsproblemen. Nu moet ik deze met een reparatieformulier terug sturen en wordt er gevraagt om het type van de telefoon en het SERIENUMMER ?

Ik heb het type: Wildfire

Het is namelijk een HTC Wildfire - Bruin

Alleen wat bedoelen ze met het Serienummer? en waar vind ik die? op bol.com.

Alvast Bedankt! ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.4K

Het beste antwoord

maak je telefoon even open bij het accu klepje, daar zit dan als het goed is een witte sticker met een soort bar code en daaronder het serienummer vermeld.