Waar kan ik in nederland online een drinkpet kopen?

Ik zoek zo'n klassieke drinkpet als op de foto. Waar kan ik deze in nederland kopen (online)? Kan ik dan de slangetjes en het drinken plaatsen op een cap van mij?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er 3 jaar geleden 1 gekocht bij Large.nl, een grote bekende webwinkel.

Het beste antwoord

Bij gadgetdeals
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

miss bij jumbo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou niet weten waar je die kunt kopen maar je kunt er ook zelf een maken. Zoek wat filmpjes op youtube op, volgens mij is dat niet zo moeilijk om te maken. Slangetjes en flesjes kun je overal kopen.

(Op de foto zitten ze wel aan de pet vast dus die kun je niet op je eige pet plaatsen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
via http://www.gadgethouse.nl/online_bestellen_2979/bierhelm.html?mid=22
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had er vroeger ook zo'n eentje maar toen was de helm van plastic en die had ik gekocht bij de xenos en in den haag is een megagadgets waar ze die ook hebben(met plastic helm)

Toegevoegd na 33 seconden:
oo ik bedoel niet xenos maar expo!