Kan je E-books downloaden op een E-tablet zonder een E-mailaccount te hebben ?

Op een Packard Bell Liberty Tab G100 lukt het mij niet mijn mail account te configureren, de server wordt niet bereikt. Toch wil ik een E-book binnenhalen kan dat zónder E-account? En hoe gaat dat dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Tenzij het e-boek je per email is toegestuurd door iemand, heb je geen email nodig om een boek te downloaden. Uiteraard moet je wel een internet (of wifi) verbinding hebben. Het boek download je dan vanaf een website o.i.d.
Ook in usenet zijn veel boeken te vinden, maar of je dat aan de praat krijgt op een tablet...