hoe kan je "offline" betalen als je iets wilt kopen bij www.amazon.com?

ik heb geen creditcard en heb er een hekel aan om mijn bankrekening nummer te moeten geven via internet (in verbant met fraude.)
is er een manier om gewoon bij een winkel een pas of bon te kopen met contant geld of pinpas met een code daarop die je op internet kan invullen?

had iets gehoord over wallie cards en tijdelijke 3V prepaid Visa nummers maar ik weet niet of die werken bij amazon.com.

en als deze werken in wat voor winkel zou ik ze dan kunnen kopen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Helaas amazone werkt uitsluitend met creditcards
en eigen rekening account.
dus ook geen paypal maar dat komt op hetzelfde neer

Amazon Payments accepts verified U.S. bank accounts,
credit cards, and
transfers from your available Amazon Payments account balance.
er zijn wel gift card maar ook die moet je dan betalen via
hun geaccepteerde methodes.

Credit cards currently accepted include
Visa,
MasterCard,
Discover,
American Express,
Diners Club, and JCB.

You must verify your bank account before you can use a bank account as a payment method.
To verify with Instant Account verification, you use your bank login credentials through Amazon's secure website to contact your bank. Verification using this method takes only a few minutes.
To verify with Random Deposits, Amazon deposits two small random amounts to the checking account you specify. When the deposits are registered with your bank, you verify the amounts with Amazon. Verification using this method takes from five to seven business days.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en het tijdelijke 3V prepaid Visa nummers?
capthavoc
12 jaar geleden
maar hoe betaald je die weer ? juist via ideal dus weer je reknr invoeren er zijn in Nederland naast creditcard gewoon geen manieren om giftcard o.i.d te krijgen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3V prepaid Visa nummers kan je kopen bij Primera, dus zonder ideal. dus kan je ook via 3v prepaid visa nummers betalen bij amazone?