werk bij een zuivel afdeling in een supermarkt. De temperatuur is naar schatting 0 graden. Wat voor kleding kan ik onder mijn gewone kleding aan doen

Thermo heb nog net niet genoeg

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
2.7K

Antwoorden (4)

Haal wat thermo-ondergoed.
Bij voorkeur van wol, dat houdt goed warm maar houdt geen nare luchtjes vast.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerst een hemdje , dan een een t-shirt, dan een fleece.
Je kunt daarvoor ook in een sportzaak terecht.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik bedoel niet een gewone fleecetrui, maar een van dun materiaal dat speciaal geschikt is om in een koude omgeving te dragen. Want ik neem aan dat je ook nog bedrijfskleding aanmoet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Compleet thermo- outfit halen.
Je kan ze bij de perry sport of hema halen.
Vast ook wel bij andere sportzaken/warenhuizen.

Heeft bij mij ook flink geholpen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De zuivelkoeling van de gemiddelde supermarkt zal rond de5 a 7 graden liggen, op het moment dat jij druk aan het vullen bent en heel de tijd op en neer loopt krijg je het vanzelf wat warmer (ten minste ik wel) je zou ervoor kunnen kiezen om een hemd, en shirtje met korte mouwen en eventueel shirtje met lange mouwen aan te doen onder je bedrijfskleding, als je heel dik spul aandoet is het meestal ook zo dat je wat moeilijker kunt bewegen, als wat simpele shirtjes
Succes ermee!