hoe droog ik mijn haar alleen met een handdoek

Toegevoegd na 13 minuten:
ps zo snel mogelijk alsjeblieft

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik vooral een oude handdoek. Die drogen het beste.
Neem dan een hele grote handdoek en zorg dat je steeds een droog stukje doek hebt.

Antwoorden (7)

door te wrijven met de handdoek door je haren

Toegevoegd na 14 minuten:
dan moet je heel snel wrijven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de boel niet in de klit wilt hebben, kun je het beste een deppende beweging maken. Verder is het niet zo moeilijk om je haar met een handdoek droog te krijgen hoor. Het laatste beetje vocht laat je gewoon aan de lucht drogen.

Toegevoegd na 24 seconden:
..... en zo leer je elke dag weer wat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het inwikkelen, gewoon strak om je hoofd draaien. Doen vrouwen veel, Maar voor mannen is het ook niet vreemd.

Of wrijven. Let er wel op dat te hard wrijven schadelijk kan zijn voor je haar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eers je haar een beetje uitschudden en met je handen uitknijpen, zodat het meeste water eruit is. Dan een handdoek strak om je haar heen wikkelen en een paar minuten laten zitten. Dan handdoek eraf, voorzichtig doorborstelen (vochtig haar breekt eerder) of met je handen vast een beetje in model schudden en verder aan de lucht laten drogen.

Je haar wordt iets droger als je wrijft met de handdoek, maar zal daar wel eerder van beschadigen. Vooral als je lang haar hebt, hebben de punten (die bij lang haar langer mee moeten gaan) ervan te lijden, wat kan leiden tot gespleten haarpunten en dus noodgedwongen kappersbezoek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet bij iedereen gaan de punten splijten, ik heb erg lang haar en droog het ook weleens met behulp v/e handdoek maar nooit last van gespleten haarpunten!
Lastig dat lange haar, want ik neem aan dat het lang is.
Goed uitwringen in de douche. Je haar tussen twee handdoeken droog wrijven gaat bij mij het snelste. Daarna een product erin zodat het wat beter te kammen is. Een conditioner die niet weer uitgespoeld hoeft te worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ik altijd doe is alles goed uitknijpen met de handdoek, daarna gewoon los laten hangen dan droogt het het snelst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is nu 12 uur nadat jij je vraag gesteld hebt....en je haar zal nu inmiddels wel droog zijn? ;-)
Maar toch nog even dit, misschien voor een volgende keer.....
Ik droog mijn (halflange) haar altijd alleen met een handdoek. Dan doe ik een diadeem in, zodat het niet in mijn gezicht hangt.
Af en toe doe ik die diadeem uit en dan 'kam' ik met mijn handen door mijn haar en daarbij houd ik mijn hoofd even voorovergebogen. Dan de diadeem weer in.
Op deze manier droogt het toch best wel snel