Wat is een goede, niet erg opvallend manier, om een tablet van 7inch- of 10inch doorsnede mee te nemen?

7 inch: http://www.archos.com/products/ta/archos_70it/index.html?country=us&lang=en

10 inch: http://www.archos.com/products/ta/archos_101it/index.html?country=us&lang=en

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7 inch en 10 inch past niet in je zak :) Niks illegaals maar gewoon om bij je te kunnen dragen maar zonder dat het super opvallend is dat je zo'n tablet meedraagt. Is natuurlijk diefstal gevoelig zulke dingetjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
huh?
denk je dat er zoveel mensen naar medicijnen loeren? sorry maar dat vind ik een beetje overdreven, ik neem al jaren medicijnen, altijd zichtbaar voor iedereen en er is nog nooit iets gepakt. pilletjes vallen sowieso nooit op, zo ieniemienie klein!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik wens haar succes :) @Leonie, Het is raamklaza trouwens met een a op het einde
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahaha, heb de vraag niet helemaal goed gelezen! sorry! dat zou ik idd ook maar niet proberen door te slikken:P ik dacht al: wat is nu het probleem? ;)

Het beste antwoord

In een rugzakje met een laptop-vak. De iets grotere schoolrugzakjes hebben tegenwoordig bijna standaard een laptopvak met een dikke tussenwand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

in zo'n soort nike tasje te doen, die onder een dikke jas. en dan het beste aan de voorkant, lijkt t alleen beetje of je een dikkere buik heb das alles. hoop dat je der iets aan hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een rugzak.

Toegevoegd na 56 seconden:
Er even vanuit gaande dat het gaat om het meenemen van een apparaat dat je legaal hebt, niet om een apparaat onopvallend uti de winkel meenemen buiten de kassa om ;p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt een sleeve kopen en dan kan hij in elke soort tas.

http://www.bol.com/nl/s/computer/zoekresultaten/Ntt/sleeve+10%22/search/true/searchType/qck/N/3134/Ntk/computer_all/index.html

Erg handig, als ik goedkoop een grote sleeve vind, dan koop ik heb, want je kunt hem snijden en naaien tot een op maat gemaakt vorm. Zo heb ik het ook voor mijn mobiel in mijn tas gemaakt. Bij de Aldi heb je wel eens van die goedkope uitvoeringen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een sleeve is sowieso nodig, maar ik zoek juist een leuke tas ervoor maar niet te opvallend
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij zoekt gewoon een leuke tas, dat heeft dan niets meer met die tablet te maken.
Als je een sleeve hebt dan kan hij toch in elke 'leuke' tas die groot genoeg is. Een rugzak, schoudertas, aktetas, koffer, enz, enz. Je gaat niet een speciale tas kopen voor een tablet EN een sleeve erbij.