Hoe wordt je het snelste bruin en waarom? Op het strand, in het water, door te skiën? Beste weerkaatsing v/h licht? Hoogte?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Skienvolgens mij:

Je hebt EN de reflecterende werking van sneeuw, EN een gereduceerde luchtkolom welke het licht filtert. Dus krijg je een hogere instraling en wordt veel gereflecteerd.

Toegevoegd na 2 minuten:
Werk dat ik gedaan heb aan de reflectie patronen van sneeuw geven aan dat tot 98% van het licht gereflecteerd kan worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ha, die Eurovis;

Het snelste is even koppie-onder gaan in een badje bruin-uit-een-flesje. Van top tot teen in no-time. Wel je haar beschermen als je dat niet bruin wilt hebben.