Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een leuk simpel kapsel?

Ik heb haar met een slag en wat krullen, het zit in laagjes en de lengte is ongeveer tot net onder mijn schouderbladen, ik zoek iets wat niet moeilijk zelf is te maken. En wat niet heel erg veel tijd kost.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
649

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

een leuke hoge staart met een bananenklem
of je haar draaien en een klem eronder

Toegevoegd na 5 minuten:
kijk even dit filmpje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Een leuke wilde hoge knot..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals je je haar nu beschrijft lijkt me dat een leuk en makkelijk te onderhouden kapsel. Maar als je twijfelt kun je beter even naar de kapper gaan; die heeft er meer verstand van. Op internet is het toch een beetje lastig om te beoordelen welk kapsel bij je past.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is haar vraag niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou nou
Blader eens in wat tijdschriften en kijk wat je leuk vindt.
Daar ga je mee naar de kapper en je vraagt of ze zoiets ongeveer bij jou kunnen maken.
Een beetje kapper kan dat.

Overigens klinkt zoals je het nu hebt ook leuk.
Ik ben er jaloers op (maar ja, ik ben een man van 49 en de enige krullen die ik heb zijn houtkrullen in mijn werkplaats)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet een lok laten knippen met laagjes en dan tot net iets over je schouders. Mijn vriendinnen hebben het allemaal nagedaan! ´S morgens een beetje moes erin en het zit helemaal perfect.

Je kunt ook gewoon met een klip je haar aan de achterkant vastmaken. Als je het een beetje toepeert is het ook heel leuk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Overal gedekt, en grappige platte lokjes bij de oren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding