waar vindt ik goedkope honden kleding? maat: medium

Toegevoegd na 6 dagen:
IK HEB EEN CHINESE NAAKTHOND: hij moet dus een jasjes aan in de winter, geen jasje is juist zielig voor mijn hond!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1K

Antwoorden (5)

Op onderstaande link kun je goedkope hondenkleding kopen ook in de maat medium het is nieuwe hondenkleding.

http://www.marktgigant.nl/ads/tweedehands/dieren-accessoires/dieren-accessoires/goedkope-hondenkleding.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de dierenwinkel.

Je beseft toch wel dat honden helemaal geen kleding nodig hebben? Dankzij hun vacht zijn ze prima bestand tegen ons klimaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek gewoon op internet: Dierenkleding hond
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Braafenzo.nl heeft een aantal leuke spullen in die maat. Heb daar ooit eens besteld. Was erg goed. :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kom ook eens een kijkje nemen bij www.petfactory.nl
Wij hebben leuke maar ook betaalbare hondenmode.
Diverse merken zoals East side casual canine puppyzzang.