is het verstandig om in een kringloop winkel gebruikte rubberlaarzen te kopen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Het beste antwoord

Ja hoor, na aanschaf even een sopje met een weinig bleekwater er in, even in de laars gooien en schudden. In tegenstelling tot andere (gebruikte) rubberwaren kun je deze redelijk veilig aanschaffen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Lijkt me niet, tenzij je ze testen kunt op waterdichtheid, maar een paar nieuwe kost je de kop niet hoor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
verstandig lijkt met me uit t oog punt van mogelkijke ziektes niet ik zou ze iig heel goed schoon maken mocht je anders besluiten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt me niet zo fris, waar iemand anders met z'n zweetvoeten in gezeten heeft. Voor een paar euro's meer heb je nieuwe.
13 jaar geleden
De laarzen kun je zo in de wasmachine doen en wassen.
Maar nieuwe laarzen zijn echt niet zo duur.
En soms heb je geluk bij de kringloop,en zijn ze nog nooit gedragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Oh wist ik niet, op 30 graden?
Als ze er nog prima uitzien, waarom niet?
Stop ze in een plastic zak een nachtje in de vriezer als je dat hygiënischer vindt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet doen joh, je weet nooit of je voorganger voetschimmels oid heeft gehad, bah bah.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon kopen, als ze er nog goed uitzien, scheelt je toch weer een paar tientjes als ze een beetje van goed kwaliteit zijn. Wat de hygiene betreft, keertje uitsoppen en laten drogen met krantenproppen en je hebt goedkoop een mooi paar laarzen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
nee bij een gewoone winkel heb je al goeie laarzen voor 5 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, ik zou in dat geval iemand meenemen die er verstand van heeft. Misschien is het profiel wel scheef weggesleten en heb je er een slechte wegligging mee.
En bij een noodstop zou je maar zo kunnen uitglijden!
Ik denk dat bredere sloffen verstandiger zijn.