Krijg je dikkere of dunnere haren na herhaaldelijk harsen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (4)

je krijgt dikkere haren terug, maar met harsen blijft het wel een hele tijd weg altijd handig als je op vakantie gaat ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn ervaring is dat ze steeds dunner worden. Maar ik ben geen persoon die zwaar behaard is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je vaak je benen epileert of harst, komen er naar verloop van tijd minder haartjes terug.
Kimath
13 jaar geleden
Dikkere haren komen er voor terug maar wel steeds minder in aantal.