Zijn er winkels waar je één paar schoenen kunt kopen , wanneer beide voeten verschillende maten hebben?

Komt vrij veel voor

Toegevoegd na 7 minuten:
zonder veel meer te betalen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (4)

Ja die zijn er. Je moet ze wel echt zoeken, want het zijn vaak hele gespecialiseerde winkels. Ze verkopen daar b.v. ook hele kleine en hele grote maten.

Toegevoegd na 4 minuten:
Meestal weten podologen waar dat soort winkels gevestigd zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij zijn er zulke winkels,want ik ben wel eens thuisgekomen met een schoen maat 39 en een schoen maat 40 in de doos...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben deze winkels nog nooit tegengekomen. Daar mijn broer 2 verschillende maten heeft, moeten we steeds 2 paar kopen.
Je hebt bepaalde forums op internet waar je wel 2 maten kunt kopen, maar dan zijn het altijd de restschoenen van een ander.
Je zou contact op kunnen nemen met schoenfabrikanten, soms willen die wel eens te hulp schieten. Echter in een gewone schoenwinkel moet je altijd 2 paar kopen helaas. En dat is te duur.
Ben zelf vorig jaar een hele speurtocht gestart naar winkels die 2 maten verkopen... het is me niet gelukt er één te vinden.
En mocht je er wel één vinden, hou me op de hoogte :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn maten zijn identiek ,maar ik heb de vraag zelf gekregen van een vriend . Soms koopt hij dezelfde schoenen (in de één ) een extra zooltje.
Maar zijn maten schelen 1.5 en dat is veel.
Ik heb een berichtje gekregen dat er toch zo'n winkel zou bestaan in Utrecht (maar geen adres) , die zelfs dezelfde prijzen aanrekent , maar vooral van de vorige stocks
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke! mijn broer heeft 2 maten verschil tussen zijn voeten, dus ook vrij veel. Het zou fijn zijn als er in Utrecht zo'n winkel is, zouden veel mensen mee geholpen zijn denk ik.
als je 2 verschillende maten hebt kun je volgens mij in bijna elke winkel schoenen kopen. Je hebt soms dat ze moeilijk gaan doen maar dan moet je naar een andere winkel gaan.