mijn tip: talkpoeder.

dat is van dat poeder dat je meestal op de babyafdeling van een drogisterij vindt omdat het gebruikt wordt tegen geirriteerde babybilletjes. maar het helpt dus ook heel goed tegen geirriteerde huid van volwassenen.

ik gebruik het zo, stap onder de douche vandaan en droog me af. dan een beetje talkpoeder op de huid en voorzichtig scheren. omdat het talkpoeder een beetje in het mesje blijft steken, moet je af en toe tussendoor je mesje een beetje uitspoelen.

succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je zou kunnen harsen of je kunt een epileerapparaatje gebruiken. In het begin is het pijnlijk, maar je raakt eraan gewend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou kijk. Stoppels, dat is zeg maar. Dat het een ding is, dat weten mannen. Want! Dat! De stoppel dat is wat gebeurt van bij het scheren. Dan scheer je, en dan daarna dan wat is geschoren, dat is dan wordt het eerst een stoppel. En dan later dan een haar. En soms heb je, dan scheer je, en dan is dat je irritatie doet van de huid, en dat is niet de stoppel, maar wel dat het lijkt alsof de pukkel. Dan moet je nieuwe scheermes en minder dezelfde plek scheren doen.
Maar! De stoppel! Die is, wat je dan doet is dat er is twee dingen, en dan moet je kiezen.
Ding de eerste dat is, dan denk je bij je eigenste zelf dat God de lieve Heer en/of de evolusie die hebben die haren niet voor niks bedacht. Daarom ook dat de Sikhs die mogen zich niet scheren en knippen en zo, en dan laat je de haar gewoon groeien. Dan is de stoppel eerst paar dagen jeuk en prik, en dan is de haar en niet meer de jeuk en prik, maar wel behaard.
Ding de tweede dat is dan, dat je de betereste scheermetodiek gebruikt, dan blijkft langerder glad. Of dat je, bijvoorbeeld, dat je in plaats van je scheert twee keer van de week, doe je drie keer van de week.
En! Extra! Gratis goeie tip! Dat je, voor je scheert, moet je lang met de hete douche gewoon douchen als normaal, want dan dat de haar wordt dan zachtererder, en dan scheert betereder, en dan minder van dat je irriteert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou ze laten laseren, de kosten daarvoor vallen best mee in vergelijking voor de materialen die je je levenlang nodig hebt om iedere keer maar een gladde huid te hebben. En dan nog maar niet te spreken over frustratie en tijd die je er in steekt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Scheren met olie helpt bij mij om het tegen te gaan.
Insmeren erna verzacht ook zeker.
Je hebt maar een beetje nodig.

Geen link, ik ben geen verkoopster, maar mocht je interesse hebben; scheerolie :)

Toegevoegd na 1 minuut:
Shampoo b.v. is een ontvetter, prima om daarna je scheermes schoon te krijgen trouwens.