Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn nieuwe schoenen geven heel erg af, iemand tips?

Mijn nieuwe schoenen (heb ze nu 2 weken) blijven vreselijk af geven, met als gevolg lekker zwarte voeten elke dag die nog amper schoon te boenen zijn :-)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
17.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Inspuiten met haarlak.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Koop bij de Action een paar goedkope dunne inlegzooltjes. Hopelijk helpt dat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak ze aan de binnenkant goed schoon met lauw water met daarin een beetje schoonmaakazijn. Daarna volproppen met keukenrol en een nachtje laten staan.

Geven ze daarna nog af, dan zou je een schoenmaker om raad kunnen vragen. Misschien hebben zij een fixeermiddel of iets dergelijks.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zulke schoenen heb ik ook eens gehad.
Deze hebben ( bruin) afgegeven tot de laatste dag. Die heeft geen jaren op zich laten wachten trouwens, want ik was die bruine onderdanen al snel zat..
Misschien heb jij meer geluk.
Mijn dochter zegt trouwens net dat ze ook zo'n paar afgevers heeft. Daar draagt zij een kousenvoetje in. dat helpt een beetje.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kun je er niet even mee terug gaan naar de winkel waar je ze gekocht hebt om te kijken of die misschien een oplossing voor je hebben? het zou jammer zijn als je ze daardoor niet meer aan gaat doen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding