Waaarom is het zo moeilijk om een goed zittende bikini te vinden wanneer je wat steviger bent?

Ik heb me de afgelopen weken rot gezocht naar een beetje goed model bikini, de broekjes zijn allemaal zo laag, mijn buik komt er gewoon overheen (klinkt een beetje smerig, heb geen obesitas ofzo)
Ik zoek een leuke, vrolijke print bikini, waarvan zowel het bovenstukje als het broekje een goed vormend model heeft. (Ik wil geen beugel in het bovenstukje).
Naar de bekende lingeriewinkels hoef ik niet te gaan, daar zit geen model in. Wie o wie heeft hier ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
2.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haal wat bij de Hema, en als het niet past, breng je het weer terug.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En die hebben ze in sportzaken niet dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat heb ik natuurlijk al geprobeerd Conan, alleen die broekjes zijn allemaal zo laag, te erg gewoon...

Het beste antwoord

Wat was ik blij toen er bikini's kwamen, waar je het topje en het broeke apart van kon bestellen.
Keuze uit verschillende toppen, al dan niet met beugel en verschillende broekjes, van heel klein tot hoog.

Dat moet er toch nog wel zijn?
Mix and match, heet dat en hier vind je het een en ander:
http://www.beslist.nl/products/mode/mode_468968/r/bikinibroekje/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thanks, +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord, dit was de betse! +10

Andere antwoorden (4)

Als een wat vollere vrouw deel ik inderdaad de ervaring dat het uitzoeken van een bikini toch wat meer voeten in de aarde heeft dan ik bij vriendinnen ontdek.

Mijn advies is om je in de desbetreffende winkel (ik slaag altijd wel bij de Hunkemoller) te laten adviseren, dat is nou eenmaal de baan van deze vrouwen, om jou te helpen met het vinden van het juiste ondergoed/zwemkleding. Als vollere vrouw met een ook vollere borstpartij is om toch voor beugel te gaan, want dat houdt het allemaal net wat netter in vorm.

Daarom zijn er ook niet veel bovenstukjes voor de vollere vrouw waar geen beugel in zit, omdat de meeste vrouwen dit als ongemakkelijk ervaren.

Waarom het moeilijker is, geen idee, misschien zijn de vollere vrouw niet de nummer 1 doelgroep.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen bij goede gespecialiseerde lingeriewinkels kun je perfecte bikini's kopen. Dus niet bij Livera of Hunkemöller.

Bovendien kun je het boven en onderstukje in verschillende maten krijgen als dat nodig is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is ook idd vaak heel erg lastig, omdat de standaard confectie gewoon niet gericht is, of rekening houd met een maatje meer.
Hier kan ik altijd wel slagen: http://www.supersizefashion.nl/nieuw/badkleding.html
Ze hebben ook veel leuke kleding voor betaalbare prijzen.
En ben het met je eens dat een beugel in topje niet lekker zit. Ik haal ze er altijd gewoon uit.
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je de Wehkamp, Otto, Neckermann...al ingekeken?
Daar hebben ze ook vaak grotere maten...wie weet, ja toch? succes.