Wat voor kleding past bij dit figuur (zie omschrijving)?

Strakke kaaklijn
Weinig taille
Lange nek
Brede schouders
Nek en schouders lopen schuin in elkaar over
Dunne armen
Dunne handen met lange vingers
Heupen met een lichte 3 vorm
Brede dijen
Sterk gevormde kuiten
Licht x-benen
Dunne enkels

170 lang
maat 39
Zeer lichte huidskleur
Licht gekleurd haar

Toegevoegd na 2 uur:
Vrouw :)

Toegevoegd na 1 dag:
dikke billen
als gezond eetptroon een heel licht gewelfde buik
kleine borsten
lange benen

Toegevoegd na 3 dagen:
DIT BEN IK NIET! Mijn broer heeft eens gezegd dat ik op Hadewyg Minis lijk, vandaar: transformeer Hadewyg naar een meisje van 18 (plattere buik, stevigere dijen, dunnere bovenarmen, zie verder de rest van mijn beschrijving) en je hebt ongeveer een beeld.

Niets ten nadele van Hadewyg Minis! Top actrice :)

Weet jij het antwoord?

/2500

moeilijk is dat altijd hé... het tweede antwoord wat je hebt gekregen, daar heb je al wel iets aan denk ik. ik zou het ook zeker houden op warme tinten, niet te donker of juist te licht, (zoals zwart en wit) maar secundaire vrolijke kleuren... kijk ook eens in het blad large, daar staan weer heel andere soort kleren in als je in de stad tegen komt. wat ik altijd doe is in mijn eentje naar een wel beetje bekende stad en in een winkel die me aantrekt gewoon wat passen. met zo'n figuur lijkt het me leuk wanneer je een vrolijk hemd/tuniek strak van boven en wijdlopend naar onderen, liefst nog schuin. en dan een sjaaltje of zo'n enorme ketting om de nek. en bijvoorbeeld je haar laten groeien en dat in een leuk model in je nek laten knippen... oh ja, ga vooral alleen maar kleding passen wanneer je je eigen goed voelt, dan zie je ook daadwerkelijk leuke dingen... succes hé

Vuilniszak?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100