Welke bh's kan ik dragen met off the shoulder truitjes?

Graag zou ik willen weten welke bh's ik kan dragen zonder bandjes voor mijn cupmaat 75G, want in de winkels vind ik niks voor mijn maat.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Mode
1.8K
Amadea
6 jaar geleden
Met zo'n zware boezem kun je beter géén schouderloze truitjes en jurken dragen....
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Of juist een hele mooie bh die gezien mag worden.

Antwoorden (1)

Hallo.
Ik heb niet dezelfde bh-maat als jij, maar heb altijd moeite om de juiste bh te vinden. Onlangs vond ik Otto.nl en nu is het zoeken een beetje eenvoudiger.

Ik heb daar eens naar je maat gekeken, waarschijnlijk. er is iets dat bij u past:
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Amadea
6 jaar geleden
Daar is geen enkele zonder schouderbandjes bij...