kan je kleten van de primark uit londen hier ruilen?

ik ben laatst naar londen gegaan en daar heb ik bij de primark een topje en een sportlegging gekocht, maar ze blijken veel te klein te zijn! zou ik ze nog hier in nederland kunnen ruilen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Mode
1.2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
lijkt mij zeer onwaarschijnlijk...!
Amadea
7 jaar geleden
Wel als in Nederland hetzelfde assortiment te koop zou zijn.
Utrecht
7 jaar geleden
Ook niet. Het zijn verschillende juridische entiteiten waarbij waarschijnlijk elke vestiging (maar zeker elk land) een eigen -financiele- balans voert. Ze kunnen het intern dus erg lastig verrekenen. Dus blijft het filiaal met de schade zitten (zeker als het niet meer verkoopbaar is)

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk niet.

Een kennis van mij probeerde hier in Nederland al bij een andere vestiging van de prikark te ruilen en dat was toen al niet mogelijk. Je kan voor de zekerheid bellen naar Primark Nederland, die weten ongetwijfeld het antwoord.

En anders je kleding meegeven aan een kennis die misschien nog naar London gaat of verkopen...