Waarom hebben sommige onesies een rits aan de achterkant?

Ik heb zelf een onesie met een rits aan de achterkant, horizontaal ongeveer ter hoogte van je heupen. Weet iemand waarom er op die plek een onesie zit?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Mode
3.6K
Amadea
8 jaar geleden
Een horizontale rits? Die zal dan bedoeld zijn om naar het toilet te kunnen zonder het hele pak eerst uit te moeten trekken...

Antwoorden (1)

Dat maakt het makkelijker als je moet plassen of poepen. Anders moet je de volledige onesie uittrekken voordat je naar de wc kan gaan.