Welke make-up is het meest geschikt voor mij?

Ik draag haast nooit make-up, omdat ik het vaak niet goed kan verdragen. Foundations voelen vaak verstikkend aan en mascara's voelen vaak zwaar aan, waardoor mijn ogen moe worden. Lippenstift irriteert me vaak (voelt ook vaak zwaar op mijn lippen, of het plakt zo irritant). Maar ik wil wel graag make-up dragen, omdat ik het mooi en vrouwelijk vind. Met make-up op zie ik er ook wat 'gezonder' uit. Welke make-up, of wijze van aanbrengen is het meest geschikt voor mij? Zodat ik er toch beetje stralend uit zie, maar bijna niet het gevoel heb make-up te dragen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Dan kun je het beste producten van Dr. Hauschka gebruiken. Deze zijn gemaakt van zuivere ingrediënten, is biologisch én heel geschikt voor mensen die nergens tegen kunnen.

Ik gebruik het al jaren en het zijn echt hele fijne producten. Hun filosofie over huidverzorging spreekt mij zeer aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

gewoon een beetje vettigheid van nivea en dan met een donsje op de jukbeenderen wat rouge. Wel even uitzoeken in de winkel welke kleur je moet hebben.
En verder fris gewassen, en goed uitgerust, en je ziet er stralend uit. Al die smeerboel op je gezicht maakt je echt niet mooier. Is meer voor de foto.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal met je eens hoor - maar duidelijk niet iedereen denkt er zo over !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nivea das pas zwaar opt gezicht ! Ken genoeg mensen die er zonder makeup niet uitzien
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Make up (naturally look!) is wel degelijk een oppepper!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mwa, ken minstens zoveel mensen die er DANKZIJ de make-up niet uitzien. Of liever : je ziet het hele mens er achter niet.
eyeliner, oogschaduw en noem maar op!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik gebruik zelf losse poeder ipv foundation dat verstikt niet zo.
ik gebruik ook lippenstift van maybeline, dat is droge lippenstift, die je wat vettig kunt maken met een soort lipgloss wat erbij zit, ik vind hem prettig, niet vettig en blijft de hele dag zitten. Ze noemen het longlasting lipstick en hebt ze wel van verschillende merken dus verschillende prijzen, max factor heeft ze ook, loreal en het etos merk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn ervaring is dat de ene foundation de ander niet is... Waar de een ontzettend verstikkend en maskerachtig aandoet, wordt de ander één met je huid (Loreal True Match) Zelf heb ik makeup jarenlang vermeden omdat het onnatuurlijk aanvoelde, maar nu ik de juiste makeup gevonden heb, ga ik zónder de deur niet meer uit!

Simpele (smokey) oogschaduw kan ook al een hele oppepper geven..

En verder is Vaseline een aanrader.. Iets op je lippen voor de glans en eventueel gebruiken als mascara met een mascaraborsteltje..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Getinte dagcreme voelt niet zwaar maar geeft och een tintje,zelf vind ik dream satin liquid van maybelline ook licht maar das wel een foundation. Tja het is ook wel een kwestie van wennen..Maar zware wimpers ken ik niet,,