Kun je katoenen all stars verven?

het katoen zou wel lukken, maar de zolen, zijkanten en de merkjes, zullen die ook mee kleuren?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
2.1K

Het beste antwoord

De zolen kleuren niet want die zijn niet van 100% katoen
als je kleding verft dan kleuren de stiknaden ook niet mee in de kleur waar je de kleding hebt geverft.
dus bedenk wel dat als je gaat verven dat die ook niet gekleurd zullen zijn zoals je all stars gaat verven.

alleen 100% katoen kun je verven!

het kán leuk uitpakken maar voor hetzelfde geld is het één grote teleurstelling.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als ik shirtje heb die verkleurt zijn en ze hebben geen katoenen stiksels of ze hebben een printje dan word alleen de stof gekleurd en de rest blijft gewoon zijn kleur houden.
je moet hier gewoon in mee spelen.
Kijk wat er voor kleur bij de rest past, met witte zolen en merkjes kan je ze best zwart of rood verven. bedenkt wel dat als ze bijvoorbeeld al rood zijn en je doet er blauw bij dat het dus paars wordt.
Zwart pakt meestal het beste moet ik eerlijk zeggen, en dat staat bij de meeste kleuren zolen ook nog leuk.Hieronder een voorbeeldje van een t-shirt wat ooit een lichtere kleur had en ik heb deze zwart geverft.
Hij is niet helemaal zwart maar je ziet dat de prints en embleems dus niet mee verven.

Gewoon proberen, Maar je kan ze ook eerst in de chloor zetten om te bleken dan krijg je ook een heel ander effect en wordt dat niets dan kan je ze altijd nog in alle kleuren verven ( net als ontkleuren bij haarverven)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
koop gewoon nog een paar All Stars en dan test je het bij eentje uit, wordt het niks dan heb je ook nog de andere
All Stars.