Waarmee kan ik witte schoenranden donker maken?

Ik vind de moderne witte randen om de zolen van schoenen voor de winter zo heel erg wit. Graag zou ik het donker willen maken, maar waarmee?
Heeft er iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
2.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou ze bij de schoenmaker laten verven. Kost denk ik niet zo heel veel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank voor de reactie
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Met een permanente marker,heb ik zelf bij schoenen gedaan,moet je wel af en toe een beetje bijwerken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is een goed advies! Bedankt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ze worden ook vanzelf wat donkerder hoor.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Met zwarte schoensmeer (die ouderwetse) insmeren en daarna uitpoetsen. Ze worden dan een heel stuk donkerder, maar niet gitzwart.

Het beste antwoord

Doe het met schoenpoets
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

gewoon de schoenen dragen. dan worden de witte randen vanzelf vies en dus donkerder. hoef je niks speciaals voor te doen.
AlphaLimaSierra
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Leuk! Lekker door de modder, in de plassen stampen! Heerlijk!
Maar nee, ben daar te zuinig voor op mijn mooie laarzen.
Maarbedankt voor de reactie.
Grtz
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gaat vanzelf hoor, hoef je echt niet voor door de modder te lopen enz.