Waar kan ik een leren jack vinden met capuchon?

Opzoek naar een het liefst zwart of bruin leren jack met capuchon. Maximaal 100 euro.

Toegevoegd na 49 minuten:
Het gaat om een damesjas, imitatie leer

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een leren jack koop je alleen tweedehands onder de 100 euro, kunstleer is dan wel optie, als je hem nieuw wil hebben.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Damesjas of herenjas?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je Marktplaats al geprobeerd? http://www.marktplaats.nl/z.html?query=leren+capuchon&categoryId=2788&searchOnTitleAndDescription=true
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij takko hadden we vorig jaar een nepleren jas met een stoffen capuchon. Deze zit inmiddels in de sale. Kijk of bel naar een takko in de buurt of ze hem nog hebben.

Het beste antwoord

Bij Wehkamp wordt deze verkocht: http://www.wehkamp.nl/herenmode/jassen/jassen/america-today-imitatie-leren-jack/C22_2BB_2BB_399358/?BC=GOA&cm_mmc_o=7BBTkwCjC-kTwFwwECVyBpAgfkblfbETzplCjC-FwybgzaBpzYCjCN99NDo&BAC=ALG&cm_mmca1=12913-AGI-12374167022-ASI-74505966782-86399358&gclid=CO2duuXhpMACFWTHtAodSicAag
Het is alleen niet duidelijk of het nou heren- of damesmode is, en welke van die twee jij wilt. Het betreft in elk geval een zwart jack van America Today, uitgevoerd in imitatieleer, en voorzien van een capuchon. Voor de prijs van € 89.95.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is waarschijnlijk herenmode omdat dat in de link staat
Amadea
9 jaar geleden
In de beschrijving staat echter: "dames jack "
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (1)

Echt (en kwalitatief goed) leder jassen krijg je niet onder de €100,-. Kunstleer zal wel gaan. Mocht je toch echt leren jassen nieuw onder de €100,- tegen komen dan is het of van bedroevend slechte kwaliteit (slecht of dun leer, afval stukken, slecht geverfd, slechte naden etc.) of van diefstal afkomstig.

Wat eventueel een optie voor je zou kunnen zijn: kringloopwinkels, 2e-hands-kledingwinkels of Marktplaats.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.marktplaats.nl/z/leren-jas-met-capuchon.html?query=leren+jas+met+capuchon
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt! Ik was er inderdaad vergeten bij te zeggen dat kunstleer prima is :)