Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik de ingredienten van dit hennaplus product vinden?

Ik kan niet op de verpakking kijken (in een fysieke winkel of i.d.) maar er moet toch wel ergens op internet een ingrediëntenlijstje van dit product te vinden zijn?
Hopelijk weet iemand het!
Want alleen kopen om de ingrediënten te weten te komen vind ik een beetje overdreven.

Hennaplus Long Lasting Colour Ultra Blond 00 - Coupe soleil 100ml

http://www.frenchtop.com/Catalog_Frenchtop/Information.asp?SKIN=HPLLC

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
998
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat zo'n ingredientenlijstje wel te vinden is op internet. Van heel veel voedsel is al geen ingredientenlijst te vinden op internet, en voedsel is nog iets waar vrij veel mensen de ingredienten van willen weten (allergieen komen bij voedsel denk ik veel meer voor dan bij cosmetica) en de ingredienten uberhaupt begrijpen. Van cosmetica-ingredienten snapt de gemiddelde consument vaak weinig, dus ik denk dat de kans vrij klein is.
Maar ik hoop dat je geluk hebt en het wel ergens staat :)
En anders zou kan je misschien iemand in je omgeving vragen even langs een winkel te lopen en het telefonisch aan je voor te lezen? Of even een fotootje te maken van de ingredientenlijst te maken met een digitale camera of camerafunctie op telefoon ofzo.
Succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hey Fynnya, klopt wat je zegt. Maar het gaat mij inderdaad om een voedselallergie...maar als die allergenen in dat middel is verwerkt, en het komt in contact met mijn huid, of in mij bloed (bij bijv. schaafwondje) dan zou het niet veel uitmaken of ik het zou eten of cosmetisch gebruiken.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als je de fabrikant weet en/of distributeur, kun je even bellen of e- mailtje sturen en vragen of hun je het ingredientenlijstje willen sturen.
Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bel de DA drogist en vraag of zij willen lezen wat erin zit. Deze producten worden bij de meeste DA's en reformwinkels verkocht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding