net als mannen, lang, kort, dik , dun, blond, donker.. Voor elke vrouw anders dus. Ikzelf op lange mannen.. Dus 1.95+ en het liefst niet zo'n scharminkel.. Liever een paar kilo teveel dan te weinig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uitstraling. De knapste man ter wereld kan langs komen en het kan gewoon zijn dat hij me niets doet, terwijl de buurjongen op de hoek met zijn dikke bril en beugeltje een bepaalde uitstraling heeft die me heel erg aantrekt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel erg herkenbaar, +1
Lange mannen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op deze vraag kan geen antwoord gegeven worden.

Stel je voor dat alle vrouwen op gespierde mannen van 1.90 met zwarte stekeltjes en diepbruine ogen zouden vallen?
Wat moeten al die andere mannen dan?

Het antwoord is precies hetzelfde als wanneer er gevraagd zou worden van welk eten mensen houden, of welke kleur erg mooi gevonden wordt.

Wel kan ik vertellen dat véél vrouwen het mooi vinden als mannen redelijk gespierd zijn, een modieuse of stijlvolle kledingstijl hebben en een spontante, leuke uitstraling hebben.

Persoonlijk val ik helemaal niet op gespierd en ook niet op lang. Doe mij maar een man tussen de 1.70 en 1.80, en als ik mag kiezen zou ik lang donker haar met donkere ogen kiezen. Een stijlvolle en alternatieve kledingstijl voegt ook wel iets extra's toe.

En een erg stom trekje van mij: ik knap af op "foute" schoenen. Doe mij maar all-stars! Maar dat is natuurlijk ook enkel een mening...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik let er vooral op of het een verzorgd uiterlijk is.
En van baarden, snorren, tattoos, oorringen hou ik niet.
Maar als George Clooney voorbij komt met een baardje en tatootje ... dan verander ik mijn principes net zo gemakkelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben jij er zo eentje? :) +
Vrouwen zien of de mogelijke partner de volle aandacht kan geven aan henzelf... Hoe vrouwen dat doen is me onduidelijk, maar dat kunnen ze zien... Dat is het meest aantrekkelijke wat ze kunnen zien, ontdekken... Materialistisch uiterlijke zaken zijn vooral van belang bij jonge brouwen, maar verandert met de jaren naar "de volle aandacht"... Wat is er meer aantrekkelijk dan een man die jou de allermooiste, de allerliefste vind en waarvan jij voelt dat alles wat die man doet en zegt dat beeld werkelijk uitstraalt... Hoe gelukkig ben je als vrouw om de allermooiste en de allerliefste te mogen belichamen... Waarom moet je dan naar de plastisch chirurg? Waarom moet je dan mooimakers opdoen? Waarom zou je je anders voordoen als je al bent?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit geld ook echt niet voor alle vrouwen hoor. Ik ben heel blij dat mijn vriend juist nog 1000 dingen te doen heeft naast mij aandacht geven. Ik vind het heerlijk om een avond alleen te zijn zonder hem en ik vind het fantastisch dat hij vaak genoeg weg is dat ik dat kan doen. Vrijheid is voor mij voor mij veel belangrijker dan 'de volle aandacht'. Het idee alleen al geeft me jeuk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, de meeste vrouwen zouden willen dat ze dat beoordelingsvermogen hadden, anders werd er niet zo veel gescheiden....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat heb jij een zieke gedachten XiniX. Lijkt me dat je hulp moet zoeken.
Verzorgd, maar niet te overdreven. Geen poespas van tatoes en sieraden. Lang en een beetje stevig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moet niet meer dan 15 cm langer zijn dan ikzelf. Blauwe of grijze ogen. Lippen rose en niet dik. Haar mag blond of donker zijn. Brede schouders, gespierde bovenarmen. Taille moet zichtbaar zijn, dus t-shirt of blouse in de spijkerbroek. Mooie trui mag er wel over natuurlijk. En het liefst een spijkerbroek en geen jasje en nette pantalon. Hij moet ook niet al te mager zijn; een beetje mollig is wel lekker. Nu nog een lekkere aftershave en hij heeft mijn aandacht ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Twinkel in de ogen toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ongeacht een percent echte romeo en juliette liefde vallen statistisch marina's op johnnys en jean-jacques op antoinettes de silversum enz. Ik bedoel hiermee dat de conditionering door opvoeding zo groot is dat het "vallen op" gerelativeerd moet worden door afkomst, opvoeding en ratio ten koste van de ware spontane twinkeling in de ogen van de uitverkorene dulcinea.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik val op een zelfverzekerde man die attent en zorgzaam is. Geen sportschool 'outworker' in glanzend trainingspak (ieeek..) Hij mag best lekkere bovenarmen hebben, maar niet dus dat soort kabels erover hebben liggen. Strak, gespierd, lekker kontje, fluweelbruine ogen, donker krullend haar, leuke' witte' smile,langer dan 1.85 m. Mmm, ik zie hem al voor me! Helaas zien meerdere vrouwen dat dus, die heb je niet lang alleen. Zulke mooie mannen zijn niet zo zeker (voor je gevoel althans) als je een rustig, leven met hem wilt hebben waarin je je echt zeker van hem wilt voelen, want er zijn zoveel kaapsters op de kust!
Uiterlijk is maar hoe het eruit ziet, wat erin zit dat is pas belangrijk!
amc
14 jaar geleden
Ogen en uitstraling. Zachte mannelijkheid.

Zonder enige specifieke voorkeur voor uiterlijk in de zin van kledingstijl, lengte, postuur, haardracht, schoenenkeuze etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Precies Marita! +
ogen de blik
zijn toch spiegels van de ziel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uiterlijk, en dan voornamelijk een wel verzorgd maar toch enigszins ruig uiterlijk. Nonchalant verzorgd zeg maar. Dat ruige is denk ik nog een beetje een overblijfsel uit de tijd dat een man in staat moest zijn zijn vrouw en gezin fysiek te beschermen, dat verzorgde is meer een hedendaagse toevoeging die voortkomt uit onze voorkeur voor hygiëne, en omdat het een -zij het wat vage- aanwijzing is dat een man financieel voor meer dan alleen zichzelf kan zorgen.
Zelfvertrouwen en gevoel voor humor scoren overigens ook heel goed.

Daarbij is grappig genoeg de kwalificatie 'lelijk' voor mannen ook best heel lastig te bepalen. Een man met absoluut zichbare schoonheidsfoutjes (een litteken, zelfs een kraterkop) kan enorm charisma hebben, terwijl een man zonder enig afwijkend plekje zelfs té 'glad' kan zijn. Een beetje doorleefde kop doet het bij vrouwen in de regel helemaal niet slecht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt helemaal aan de vrouw. Met name in Rusland en in Italia vallen ze vaak alleen op status, succes en geld.

Toegevoegd na 32 seconden:
Dus op een beter leven, hoe maakt niet uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je dit kunt zien:

Kracht

Seksualiteit

Warmte
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uiterlijk: uitstraling van je innerlijk..

Innerlijk: ik hou vooral van iemand met een 'open mind'. Iemand die de echte waarde nog weet te respecteren en die open staat voor meningen en gevoelens van anderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alle vrouwen vallen op langere mannen. Behalve mijn vrouw. Die valt op mij. Gelukkig maar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op je ogen