Waar kun je wasnetje voor grote cupmaten kopen, zoals op deze afbeelding?

Ik heb zo'n wasnetje zoals op de afbeelding, maar helaas is die aan het verslijten, dus ben ik op zoek naar een andere. Ik weet helaas niet waar ik deze vandaan heb en op internet kom ik ze alleen op amerikaanse sites tegen. Wellicht dat iemand anders weet waar ik dit kan kopen in Nederland.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
1.4K

Het beste antwoord

Beschermt ondergoed, lingerie en bh's tijdens het wassen en centrifugeren. Verlengt de levensduur van gevoelige kledingstukken. Voorkomt kreukels. Handwas is niet meer nodig.

Rits voor makkelijk openen en sluiten
Afmeting: 17 x 20 cm
Kleur: Wit
Materiaal: Fijnmazig kunststof net

http://www.winkelwagenonline.nl/Webwinkel-Product-50136043/Xavax-110885-Cleaning-Wasnet-Lingerie.html?utm_source=koopkeus&utm_medium=cpc-koopkeus&utm_campaign=koopkeus
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit lijkt meer op wat ik zoek... hartelijk dank voor je link! Ga hem snel eens bestellen!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit is het product naar waar ik op zoek was in Nederland. Dank voor je reactie.

Andere antwoorden (2)

Bij zo'n euroshop , zag ik er één die hier behoorlijk op leek, iets langwerpig, eigenlijk bedoeld voor schoenen wassen maar ik kan me niet voorstellen dat je bh er niet in past

En als er sneakers maat 44 in kunnen kan er een forse bh in ;)

Prijs: een paar euro

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik ben er 99% zeker van dat het Euroland was

Toegevoegd na 13 minuten:
Het model dat ik bedoel, heeft echt een vorm van een doosje. Een gewoon wasnetje is niet zo goed omdat de cups dan de hele tijd platgedrukt kunnen worden.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja bij voetmaat 44, moet dat wel passen haha.
Blokker, of vraag eens bij lingeriezaken
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij blokker hebben ze alleen zo'n bal voor cupmaten tm d of een gewoon wasnetje. Daarnaast ook nagevraagd bij enkele lingerie zaken in de buurt en die hadden momenteel alleen ook van die waszakjes liggen.