Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn telefoon meenemen tijdens hardlopen?

Ik luister onderweg muziek. De bekende band om mijn arm ken ik maar die vind ik onconfortabel. Ik heb in mijn strakke broek een ritsje maar dan is de draad van mijn koptelefoon helemaal strak gespannen, wat ik ook vervelend vind. Ik zoek eigenlijk een band voor om mijn bovenlichaam zodat de telefoon om mijn borst zit of een strak jasje of shirt waar de telefoon in kan. Geen idee of dit bestaat vandaar mijn vraag.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
2.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je telefoon aan je lichaam bevestigen lijkt me geen probleem, maar met die snoertjes lijkt mij een groter probleem. Sinds een tijdje zijn er ook bluetooth wireless headphones op de markt. Moet je even op internet zoeken. Dat lijkt me een uitkomst voor jou.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit probleem heb ik ook al gehad. Ik gebruik een band, maar als je dit oncomfortabel vind, dan zou ik zoeken naar truitjes met kleine zakken. Bij sommige truitjes zijn er zakjes die er speciaal voor gemaakt zijn om er een telefoon in te steken. Een andere oplossing is om een iPod nano te kopen, want die zijn heel klein en gemakkelijk weg te stoppen. Ik ben het niet zeker, maar ik denk dat je er al een kan kopen vanaf 20 à 30 euro.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, ik gebruik een hardloopgordel waar ook bijv een flesje aan kan, en telefoon in. Ik vind het ideaal.
Ik kan momenteel niet op de naam komen maar misschien is het een idee om deze 2 dingen samen te gebruiken om je telefoon rond je nek te hangen (zie afbeeldingen).

Toegevoegd na 57 seconden:
De engelse benaming blijkt een key cord te zijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding