Waar kan ik een zwart-wit blousje van de vero moda online vinden?

Ik zag laatst iemand lopen met een zwart-wit blousje van de vero moda. De ene helft was wit en de andere helft zwart. Er waren dus twee verticale blokken in het zwart en wit. Nu zag ik het blousje laatst in de winkel maar niet meer in mijn maat. Weet iemand waar ik dit blousje kan kopen alsnog?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij de vero moda online?
Reddie
10 jaar geleden
In zo'n geval moet je de drager onmiddellijk aanspreken.
Antoni
10 jaar geleden
Als je het in de winkel niet meer in jouw maat ziet, moet je het winkelpersoneel aanspreken. Misschien is het in het magazijn nog wel in jouw maat, of kunnen ze het voor je bestellen in jouw maat.

Antwoorden (1)

Vera moda online, hun eigen site kun je kijken.
Dan heeft bv zalando, wehkamp, otto enz ook het merk vera moda. Het is ook soms zo dat deze zaken andere en zelfs artikelen verkopen die niet bij vera moda zelf te krijgen zijn. Het kan ook zijn dat die persoon het blousje al langer heeft en het niet meer in de collectie is. Succes