Van welke jas zal ik het meest kunnen genieten in de winter: 70%wol+24% polyester+6%polyamide OF 90%polyester+9%viscose+1%elasthan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De jas met wol is warmer maar kun je lastig zelf wassen,dus de keuze zou ik maken op welke jas je echt leuk vindt!!

Antwoorden (1)

Wol is warmer dan kunststof. Maar, er zijn mensen die allergisch reageren op wol. Als dat bij jou niet het geval is zou ik de eerste jas kiezen.
Amadea
10 jaar geleden
fremar
10 jaar geleden
ik zou ook voor de eerste gaan,polyester is niet zo warm en geeft ook wel meer zweet.
Ivana
10 jaar geleden
+