Zijn all season jassen van nylon warm genoeg voor de winter?

Ik heb een mooie all season jas gezien van de abercrombie. Maar nou hoorde ik dat all season jassen helemaal niet warm zijn.. Klopt dit? Hij is van nylon..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
2K

Antwoorden (2)

De goeie all season jassen zijn voorzien van afritsbare mouwen en een uitritsbare voering. Dus het lijkt mij, als hij helemaal compleet is, een lekker warme winterjas.
10 jaar geleden
Dat hangt er van af hoe koud het gaat worden. Bij -20 zou ik wel een warmere donsjas adviseren.