Waar kan ik deze adidas trainingspakken vinden?

Toegevoegd na 2 dagen:
Maar dan helemaal in het rood.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op MP waar je de foto vandaan hebt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is het hem nou. Ik wil hem in een winkel kopen, echter de verkoper van MP reageert niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien duurt het iets langer want het kan best zijn dat de verkoper op vakantie is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat kan. Maar ik wil het in een winkel kopen en daarom denk ik dus dat de verkoper niet reageert. Dan heeft hij natuurlijk geen winst.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deze zijn imitatie en dus ook niet in de winkel te verkrijgen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waaraan kan jij dat zien?
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Idd, dat vind ik ook zo knap, ik hoorde laatst ook al iemand zeggen dat mijn Nike Air Max schoenen nep waren omdat ze maat €85,- hadden gekost...
HeerVoldemort
10 jaar geleden
*maat = maar
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dus het kan ook nieuw zijn? Weet jij toevallig waar ik die rode adidas vest met witte strepen met logo + letters adidas kan vinden?
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Ik ben nog aan het zoeken :-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankje! Het is adidas originals hoodie. Ik vind alleen die zwarte versie op zalando of die rode is weer uitverkocht.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Voor de zekerheid, het is een trui of een trainingsjasje?
En wel met een rits in het midden?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
trainingsjasje. Klopt!
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Dit is het beste waar ik mee kan komen helaas :-( http://www.aktiesport.nl/truien-adidas-moon-track-jas_696401.html
http://www.adidas.nl/heren-essentials%C2%A03-stripes%C2%A0hoodie-met-rits/X20757_290.html Er staat mij ook iets van bij, dat het adidas logo met het blaadje een oud logo is, en dat dit vervangen is voor de 3 streepjes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helaas, dit is hem niet. Dat kan niet, want zij verkopen bovenstaande elders. In ieder geval bedankt voor het zoeken!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, dat is hem niet. Het moet echt bovenstaande plaatje zijn, maar dan in helemaal in het rood.

Antwoorden (1)

bij veel sportwinkels zoals: perrysport,adidas (de winkel van adidas zelf),actiesport etc