Wat zijn handige kleren na een schouderoperatie?

Eind augustus wordt ik geopereerd aan mijn schouder. Hierna moet ik een aantal weken mijn arm in een mitella houden. In het begin mag ik mijn arm waarschijnlijk helemaal niet gebruiken omdat ik anders het gewricht weer kan beschadigen.
Omdat met één hand dingen doen lastig is -broek dicht ritsen/knopen zoek ik kleding die makkelijk aan te trekken is en die ook langs mijn zere schouder past, want die arm kan niet foor een armsgat.
Qua broeken worden het broeken met elastiek, maar ik kom er voor de bovenste helft nog niet uit. Liefst ook nog een beetje toonbaar ;)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
2.2K

Het beste antwoord

Haal van in een paar T-shirts de zijnaad open en maak dat weer aan elkaar met sluiting van klittenband of van drukknoopjes of eventueel zelfs een rits.

Als je dat door iemand laat doen die handig is met naald en draad (als je dat zelf niet bent) kan dat op een nette niet erg zichtbare manier geregeld worden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het lijkt me niet de handigste oplossing, maar omdat het het enige antwoord is, is het het beste antwoord. Bedankt!