Waar kan ik een goedkope one piece jumpsuit bestellen?

Weten jullie misschien waar ik een goedkope of neppe one piece jumpsuit kan bestellen? Ik wil er namelijk wel graag 1 maar vind ze net wat te duur.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedoel je zo alledaags kleding stuk of zo soort pyjama/chillpak die veel celebs hebben?

Het beste antwoord

Kijk eens op Modeveiling.nl, daar komen ze ook regelmatig voorbij.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op http://www.dameskleding-webshop.nl/jumpsuits kosten ze niet veel. Voor € 19,95 heb je er al een. Ik zou zelf liever een van 39,95 kiezen, want die kleedt beter. Maar wie weet heb jij een ideaal figuurtje...
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk dat ie bedoelt onepiece so chillpak die celebs vaak hebben.