Worden speeddate-avonden in de zomervakantie goed bezocht?

Ik wil een keer speeddaten, maar de zomervakantie staat voor de deur... Aangezien je ervoor moet betalen, wil ik natuurlijk wel zeker weten dat ik niet tijdens een periode ga waarin die avonden slecht bezocht worden. Wie heeft hier ervaring mee?

Toegevoegd na 3 dagen:
Kom op mensen! Vroeger had ik hier binnen een half uur altijd drie antwoorden op de meest uiteenlopende vragen. Straks is de inschrijftermijn voor die speeddate-avond verlopen en blijf ik forever alone. Of ben ik hier echt de enige die aan speeddaten doet??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Hoi Hanneke, ik ben een paar jaar terug op een speeddate-avond geweest in de dierentuin van Arnhem. Was knap druk. Ondanks, of misschien juist wel dankzij de zomervakantie. Is natuurlijk geen garantie dat de avond, die jij hebt uitgezocht, ook druk zal zijn, maar zoiets weet je natuurlijk nooit. Zie het zo; als het minder druk is, heb je ook minder concurrentie.

Naar welke avond ben je van plan te gaan? Misschien ga ik het zelf ook nog eens proberen. Het is altijd wel gezellig.
AlphaLimaSierra
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Allereerst: bedankt voor je antwoord! Fijn dat ik nu toch iets meer weet. In Nijmegen, 10 juli. Ik weet niet meer hoe het bedrijf heet dat het organiseert. Maar ik weet dus niet of er nu nog wel plek is en of ik dus nog wel kan gaan... Een week geleden konden zich nog maar vier vrouwen aanmelden. Spannend!! :P
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oh ja, Flitsdate. Voor hoger opgeleiden. 20-35 jaar.
AlphaLimaSierra
10 jaar geleden
ok, de naam flitsdate ken ik wel. echter blijkbaar ben ik te oud voor speeddaten; ben inmiddels 37 jaar. veel plezier in nijmegen in elk geval. laat maar even weten, of je de liefde van je leven hebt ontmoet. aan je looks kan het in elk geval niet liggen :)
Hallo Hanneke,

Of speeddate-avonden in de zomervakantie goed worden bezocht weet ik niet. En wat bedoel je met goed? Zou je dit nader kunnen specificeren?

Wat je zou kunnen doen is even op de site kijken en via het contactformulier jouw vraag stellen. Volgensmij krijg je dan snel antwoord op je vraag omdat dit een speeddate organisatie is.