Wat is er zo bijzonder aan ray-ban zonnebrillen?

Ik vind ray-ban zonnebrillen erg mooi, maar zijn ze echt zo veel beter als 'gewone' zonnebrillen? Zo ja, in welk opzicht?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is niet heel bijzonder behanlve dat je kwaliteit koopt. Volgens de comment hier is de Avellino bril beter van kwaliteit en goedkoper dus je zou dat kunnen overwegen: http://www.brillen24.nl/avellino.html

Antwoorden (2)

Ray-Ban is in veel gevallen zeker beter dan het gros van de 'gewone' zonnebrillen. Dat komt omdat Ray-Ban zonnebrillen gemaakt worden van kwalitatief hoogwaardige materialen (bijvoorbeeld titanium of fiber). Daarnaast hebben ze veel verschillende soorten glazen waarin vele jaren onderzoek gestoken is. Sommige brillen zijn bijvoorbeeld uitgerust met speciale glazen die voor het leger ontwikkeld zijn!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ray-ban zonnebrillen worden veel gedragen omdat het in is drm zijn ze ook zo duur!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niet waar
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij ons in elk geval wel. Mensen vallen op merk. Dure merken doen het beter want dan laat je zien dat je geld te besteden hebt, dat vinden mensen stoer. Persoonlijk vind ik een zonnebril van 1,50 bij de Intertoys er prima uitzien.