Waar koop ik een gekleurd ooglapje?

Carnaval komt eraan! Iets wat ik ieder jaar vier!
Maar nu is mijn oog ontstoken. En dit zal de 10e nog niet over zijn, helaas..
Nu ben ik opzoek naar iets waardoor ik van mijn rode oog die dag iets 'leuks' kan maken. (ik draag nu natuurlijk geen make-up)
Ik dacht aan een gekke gekleurde bril, maar aangezien ik mijn lenzen nu niet draag heb ik mijn bril op, en bril op bril is geen optie.
Dus nu ben ik op zoek naar een ooglapje. Een gekleurde! maar die kan ik nergens vinden. (Ben ook niet van plan deze zelf te maken!)
Iemand een idee waar ik die kan vinden?

Of misschien iemand nog een ander idee dan een ooglapje?

Ik hoor het graag! :-)

Toegevoegd na 4 minuten:
(Zie afbeelding) Ik ben naar zoiets op zoek!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Antwoorden (2)

Ga na de eerste beste carnavals winkel ofso ;)
Of maak er eentje met papier en dan plakband erboven op ^^ goodluck
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in en feestartikelenwinkel verkopen ze "piratenlapjes" is denk ik wat je wel bedoelt me teen elastiek er aan, moet te vinden zijn:

Toegevoegd na 4 minuten:
online kan ook natuurlijk, zie link.http://www.koorn-co.nl

http://www.fransmoret.nl/ sinds 1888 zit deze zeer bekende winkel in rotterdam west met groot assortiment!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
begrijp wat je bedoelt, maar met een zwarte valt het wel veel beter
op !!
Castle
11 jaar geleden
Kan je er niet zelf ééntje naaien? Lijkt me niet zo moeilijk. Elastiekje of draadje en een leuk lapje stof...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou ook één brilglas af kunnen plakken met een leuk gekleurd papier.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
vraagsteller wil niet zelf maken.