wat voor maat is 176 is het s,m,l weet iemand dit?

trainingspak

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
171.9K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
maat s denk ik

Antwoorden (5)

176 is de grootste kindermaat dus dan zou ik voor de s gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hij van adidas ik hb zelf altijd m hb geen ervaring met trainingspak maten vallen die kleiner uit?
Amadea
11 jaar geleden
Er bestaat ook nog een kindermaat 182, dus het is wat dat betreft niet de grootste.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sinds wanneer is maat 182 erbij gekomen Amadea?
Amadea
11 jaar geleden
Tjé, hoe lang zal dat al niet zijn? Zeker vijftien jaar....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan kan dit kloppen want mijn kinderen hebben die maat niet meer meegemaakt.
Hee, maar 176 komt ongeveer overeen met xs of s
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ooit in een kledingwinkel als bijbaantje gewerkt. Daar kwam ik erachter dat 176 (inderdaad een kindermaat) een s is (en soms tussen s en m in) het enige is dat dit maatje in de breedte overeenkomt met s (of tussen s en m in) maar vaak in de lengte toch wat korter is, juist omdat het een kindermaat betreft. Dus qua breedte geen verschil, qua lengte vaak wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
176 is een kindermaat en er is daarna ook nog 188 die is vergelijkbaar met een 36 maat. de 176 zal dus ongeveer 34/36 zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maat 176 is een lengte maat. Dat geeft het aantal cm's aan van de lengte van het kind. Je hébt ook nog 182 trouwens, maar vaak hebben kledingwinkels maar tot 176. Je zou dus kunnen denken dat je dan overstapt naar maat S, maar maat S, M, L enz heeft niets te maken net de lengte, maar met de breedte. Als een kind wat breder is zou het -bijv- zomaar een maat M kunnen passen.