waar kan je het beste een gekleurde broek kopen.... in welke winkel?

ik heb alleen maar spijker broeken en grijze broeken. ik wil een gekleurde broek maar ik wil er wel een van een goede kwaliteit. Waar kan ik z'n broek het beste broek kopen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
Amadea
11 jaar geleden
Loop eens door een winkelstraat...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goede reactie Amadea!
Amadea
11 jaar geleden
Tja, zo langzamerhand krijg ik het idee dat de jongelui alleen nog maar achter de telefoon en de computer zitten, en daarom van de onnozelste dingen niet weten waar ze die kunnen kopen. Is dat nou kennisvermeerdering?
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Dat is een goede reactie Amadea.
Ik had gister een vraag over waar ik met mijn oude serviesgoed heen moest, omdat ik het zonde vond om weg te doen. (Ik ben nog nooit in de kringloopwinkel geweest, en wist dus niet dat zij servies aan namen, het stond ook niet op hun site) Die vraag was niet kennis vermeerderend, en is dus weg gehaald.

Antwoorden (6)

Ga naar de Bijenkorf en per merkkleding vind je daar heaps of gekleurde broeken, niet goedkoop, wel goed!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de coolcat zijn gekleurde broeken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Miss Etam heeft er veel en bij the Sting hebben ze er ook veel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij the sting, H&M en Coolcat heb je goede gekleurde broeken. Misschien ook bij C&A
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gekleurde broeken zijn bijna overal te koop, je hebt goede + redelijk goede kwaliteit broeken bij de Pieces, H&M, C&A en de Hema.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gekleurde broeken zijn erg hip en in, maar je moet wel de juiste kleren er ook bij kopen. Ik zou er geen mengelmoesje van kleuren van maken. Kies een mooie kleur waar jij van houd en niet perse iets wat iedereen heeft. Het hoeft ook niet te duur te zijn bij heel veel bekende winkels als Miss etam enzo zijn gewoon prima broeken hoor.