Bij mijn Hollister bestelling staat 'backordered, will ship 10/12/12' maar wanneer ik in de bevestigingsmail kijk, staat er 'sold out' en heb ik ....?

... en heb ik ook niet ervoor betaald, maar op de site stond wel dat ie backordered is en later zal komen. krijg ik hem nu wel of niet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Als je niks doet, zullen ze het ding opsturen zodra het weer op voorraad komt. Ik zou voor de zekerheid de bestelling ook annuleren!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan dan wel een jaar of twee duren.
Backordered betekent dat het product wat je besteld hebt op dit moment niet in voorraad is. Het zal dan in jouw geval pas op 10-12 verscheept worden (of op het vliegtuig).

Als je het op de verwachte datum nog niet bevestigd krijgt dat het verscheept is, bel je even de customer care voor info of stuur een mail waarin je vraagt wanneer de bestelling wordt verscheept.

Sold out, hoeft niet te betekenen dat het echt uitverkocht is en nie meer nabesteld kan worden. Kan zijn dat ze het op de site zo hebben aangegeven omdat ze de mensen niet meteen willen teleurstellen of maar een beperkt aantal kunnen nabestellen.
Bij twijfel zou ik even informeren om te weten waar ik precies aan toe zou zijn. Anders gewoon even afwachten tot de 10de als je je pakket kunt volgen. De meeste bedrijven 'oversea' hebben wel een tracking info.
amc