Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een winterjas gekocht, zit goed, alleen de hals zit net te strak, ik heb 2xl besteld, heeft 3xl dan een grotere hals?

Ik heb een jas gekocht, zit goed (met vest eronder), alleen de hals zit net te strak, ik heb 2xl besteld, heeft 3xl dan een grotere hals, veranderd ook de lengte en breedte, en is er veel verschil tussen 2xl en 3xl? Ik wil natuurlijk wel mijn vest er onder dragen. Wat is verder jullie advies?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
799

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij een grotere maat van een kledingstuk is vooral in de breedte alles een stukje ruimer dan de kleinere maat. Soms valt het verschil in de lengte wel mee, maar de verschillen kunnen net maken dat de volgende maat gewoon te groot is.
Maar je kunt het natuurlijk altijd proberen, want de maten kunnen per merk kleding zeer verschillend zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wanneer het een òverjas is, en de jas verder goed zit, zou ik geen grotere maat nemen. De `hals` sluit je n.l. niet/zelden tot bovenaan. Je kunt dan een das of sjaal gebruiken om je nekpartij te `vullen`. (ajbwib) ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding