Weet iemand waar je deze jas kan kopen?

De foto's hieronder, hiervan wil ik graag weten waar je deze jas kan kopen en eventueel een prijs en een link naar een website. Desnoods istie tweedehands, maakt me niet uit.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is niet erg als het niet precies de zelfde is, maar graag eentje die er veel op lijkt !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het vermoede dat het een nickelson jack is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Coolcat al geprobeert?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Let je er wel op dat'ie niet van echt bont is?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
neppe bont vind ik beter hoor
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier staan er veel die er op lijken of moet het persé dezelfde zijn? http://www.leathercity.nl/jassen-met-bontkraag/damesjassen-met-bontkraag/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoeft niet zelfde, alstie maar op lijkt. en ja ik vind die mooi haha

Antwoorden (2)

geen idee wat voor merk het is ,maar volgens mij heb ik ze in c.a.gezien maar je kan ook hier eens kijken zit ongeveer het zelfde model op andere kleur
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
soortgelijke jassen heb je op de Nieuwendijk in Amsterdam. Voorbij de Dam. Het is dat mijn dochter laarzen paste in die winkel waarvan ik de naam niet meer weet. Toevallig keek ik naar een jas met zo'n bontje maar schrok eerlijk gezegd van de prijs: 225,-. Evengoed trof ik daar meer boetieks met het type jas dat jij zoekt. Inclusief gesp. Verder doet Cool Cat het ook aardig goed met dit soort jassen al wijken ze iets af van het model op de foto.

Toegevoegd na 4 minuten:
http://www.nieuwendijk.nl/winkelssplit.asp