Is het verstandig om een zonnebril op sterkte met ontspiegelde glazen te nemen of merk je het verschil niet heel erg?

Ik heb een zonnebril op sterkte vandaag besteld en ben 130€ per glas kwijt, wanneer ze niet ontspiegeld zijn betaal ik 45€ per glas.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
3.4K

Antwoorden (2)

Als je verder gewone glazen hebt zou ik ze niet ontspiegeld nemen, immers, een zonnebril draag je alleen bij( veel) zon. Het prijsverschil is wel erg groot en de verhalen over wel en niet ontspiegeld, het scheelt wel iets natuurlijk, maar het meest scheelt het in de portemonnee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je een gewone bril hebt, dan scheelt het wel maar als met een zonnebril merk je er bijna niks van, ik zou het dus niet doen !