Waarom zit het labeltje met wasvoorschrift bijna altijd aan de linkerkant in een trui/t-shirt, in plaats van aan de rechterkant?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
7.1K

Het beste antwoord

Ik denk dat dit toch te maken heeft met de leesbaarheid + het feit dat veel mensen rechtshandig zijn. Ik heb het even geprobeerd en kan het labeltje makkelijk met mijn rechterhand pakken. Ik heb ook mijn t-shirt omgedraaid en alhoewel het dan ook lukt, kost het me net iets meer moeite.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geloof me, ik lig nu in een deuk... Ik zie het al hé-le-maal voor me. Geweldig! Bedankt voor je antwoord én voor de enorme lach op mijn gezicht!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha, de vraag intrigeerde me nogal