Worden links en rechts dragende broeken tegenwoordig nog steeds gemaakt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
2.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedoelt u heren en damessluiting?
Utrecht
11 jaar geleden
Waarschijnlijk linksdragende heren of rechtsdragende heren....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De kleermaker bedoelt daar mee,welke kant je geslachtsorgaan op hangt en houdt daar rekening mee, met het vervaardigen van een pantalon.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar wat bedoelt de vraagsteller(ster)?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Naar ik vermoed en hoop, datgene, waar ik antwoord op heb gegeven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik voel wat u bedoel.
Het wachten is dus op de vraagsteller(ster)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad bedoelde ik aan welke kant het geslachtsorgaan op hangt!!! Anders wordt er volgens mij niet gesproken over links of rechts dragend.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan was de vraagstelling niet juist.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
sxiopo, Wat was er dan niet juist aan de vraagstelling?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor veel mensen van de oude garde is deze vraag echt wel duidelijk.
Je neemt dan zonder meer aan, dat zo'n vraag voor iedere man duidelijk is, maar dat blijkt dan niet zo te zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wordt er door de kleermaker nog wel gevraagd of men hem links of rechts draagt?
Uiteindelijk wordt zo,n pantalon op maat gemaakt. Ik snapte direct al wat men bedoelde.
Maar men kon ook uit de vraag halen dat het om dameskleding ging die een andere sluiting hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is wel zo, maar als je even doordenk dan weet je dat er nog vele miljoenen kledingstukken voor dames met de sluiting andersom gemaakt worden.

Antwoorden (1)

Een goede kleermaker, die een matpak voor je maakt, vraagt dat idd nog steeds aan zijn klanten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De 1e +
Pieter2011
11 jaar geleden
Ook als-ie hetero is? ;) +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Piemelmans trekt zich van je seksuele geaardheid niets aan.
Het is een zeer eigenzinnig onderdeel van het mannelijk lichaam.
Pieter2011
11 jaar geleden
Ja, die eigenzinnigheid van het mannelijk geslachtsdeel is me wel bekend. Maar ik vroeg me af of alleen homoseksuele kleermakers aan hun klanten vragen of ze of ze links- of rechtsdragend zijn, of dat heteroseksuele kleermakers daar ook in geïnteresseerd zijn...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een kleermaker is er alleen ( nou, alleen? ) in geinteresseerd een goed passend kledingstuk af te leveren, daar verschillen verschillend geaarde kleermakers niet in. Misschien dat de homofiele kleermaker je iets vaker de maat neemt....