Ik zoek zo'n vest, maat 36/38 (s/m). Waar kan ik hem kopen, waar hij nog wél is?

Ik zoek dus zo'n capuchon sweatvest (met bont). Bij de bonprix is hij uitverkocht. Het liefst in een donkere kleur (bijv. donkerblauw of zwart).
Of een ander warm vest (met bont).
Niet duurder dan 30 euro.

Toegevoegd na 9 minuten:
Of evt. link van marktplaats.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Moeilijk te vinden, het is er, al doet het weer anders vermoeden, de tijd nog niet voor. Wel nog iets met bont gevonden waarvan eentje ook van buiten teddy is, waarschijnlijk niet wat je zoekt maar er toch maar bijgezet.

Ik heb ze gevonden op www.neckermann.nl en op www.otto.nl

Die witte is er ook in het zwart, bij deze valt de print niet zo op. Verder zijn ze wel te vinden maar dan voor aanzienlijk meer dan € 30,-.