Hoe kun je ervoor zorgen dat je bikinitopje niet omhoog vliegt op een waterglijbaan?

Als je van een waterglijbaan afgaat, en je komt bij het einde is er altijd een grote 'splash'. Hierbij gaat mijn topje (ik heb bijna geen 'vulling' voor in het topje... :$) altijd een stukje omhoog. Ik moet het elke keer weer naar beneden trekken, wat ik heel vervelend vind, en ik ben bang dat mijn topje een keer helemáál omhoog vliegt.

Weet iemand wat ik hier tegen kan doen, behalve bijvoorbeeld een beugelbikini kopen, wat die passen mij nóóit.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Het beste antwoord

Misschien proberen strakker te vastmaken?

Of inderdaad een badpak.En niet een hoe ik dat noem een ik heb vijf kinderen gebaard badpak maar een hele leuke sexy eentje. Is wat specialer dan een gewone bikini;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Probeer er anders 2 aan te doen? Dan is het wat voller en meer ''stevigheid''.

Dit probleem had ik vroeger ook, toen ik kleine borsten had. Nu ik vollere heb heb ik het probleem niet, hihi.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon vasthouden aan het eind van de waterglijbaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
tja.
een omhoog vliegend bikinitopje is minder charmant. en de meest goedkope oplossing.
je hebt wel eens bandeau bh's met zo'n 'plakrandje' zodat die beter 'vast' blijft zitten.

hiervan heb je dus ook bikinitopjes.
deze topjes zal ik persoonlijk gaan kopen in winkels
niet online zodat je zeker weet dat het goed zit
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De oplossing is een stukje tape! waarmee ze je voet intapen of dergelijke, dat blijft goed zitten, je doet het stukje onder je bikini en nergen meer last van! gebruiken ze ook vaak bij modeshows om shirtjes aan een lichaam vast te plakken!