Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat voor kleding draagt een hotelmanager?? (Vrouw)

Blazertjes en minirokjes ga ik natuurlijk niet dragen ;-)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
957

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Een mantelpakje.

Toegevoegd na 14 minuten:
En die kunnen ook met broek: dan heet het een dameskostuum.

Toegevoegd na 15 minuten:
Zakenvrouwen dragen: http://www.express.be/business/nl/hr/zakenvrouwen-in-mantelpakje/85364.htm
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de link. Weet je ook wat bedoeld wordt met 'de meest ernstige outfit'? Hoe bepaal je wat meer of minder formeel is? Hoe donkerder hoe formeler? Hoe langer de rok hoe formeler?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat denk ik wel, hoe donkerder hoe formeler en rok gaat boven broek. Ik weet alleen niet of langere rok boven kortere rok gaat zolang de korte rok net op de knie is, niet korter.
Dames pak
Of
nette pantalon met blous
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een mooie rok tot net boven de knie met daarboven een t-shirt met het hotellogo zo groot mogelijk erop afgedrukt.

Als het te koud is sweater of toch een blazer :-), pardon colbert.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@BubbleGum : het mantelpakje hoef ik niet meer te noemen ;*), maar het is simpel : een rok (nee, nooit een minirok - die mag je thuis dragen) en een mooie bloes en een jasje/colbertje of een chique jurk; als het maar niet flodderig is, maar kwalitatief goed/mooi en netjes.
Tegenwoordig lopen carriere-vrouwen trouwens in de vrouwelijke versie van een herenpak, dat kan ook nog.

Zit je al op de Hotelschool ?

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, ik zit nog op de basisschool :P Het is voor de eindmusical, en iedereen moet bijpassende kleding voor z'n rol.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding