Welke werkschoenen (S3) zijn goed?

Ik moet S3 werkschoenen. Weet iemand een goed adres?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (5)

de welkoop

Toegevoegd na 31 seconden:
en speciaal zaken omtrend werkkleding
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Holtgrafe in waalwijk is een goed adres voor je werkschoenen. dit bedrijf heeft meerdere vestigingen in het land, ben zeer tevreden hierover .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
engelbert strauss biedt S1-S4 werkschoenen met goede kwaliteit voor veel gebieden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Blackstone werkschoenen zijn erg goed, en zien er ook nog aardig uit!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de online webshop Arie.nl. Ik heb er erg goede ervaringen mee. http://werkschoenen.arie.nl/s3